تأثر خبرنگار کانادایی از نقاشی دختر شهید رضایی‌نژاد
تاریخ : پنج شنبه 11 خرداد 1391
نویسنده : میلاد اصغریان
در این دیدار رئیس جهاد دانشگاه طی سخنانی ضمن تجلیل از شهدای هسته‌ای کشور، به ویژه شهید داریوش رضایی‌نژاد، بر نقش و جایگاه این شهیدان در استقلال و پیشرفت کشور تاکید کرد.
 
وی همچنین با اشاره به برخی فعالیت‌های شاخص علمی-تحقیقاتی جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت‌های علمی - تحقیقاتی جهاد دانشگاهی نیز در راستای استقلال و سربلندی کشور و در ادامه راه شهیدان اسلام و انقلاب است.
 
در این دیدار همسر شهید رضایی‌نژاد در سخنانی ضمن قدردانی از حضور رئیس و مدیران ارشد جهاد دانشگاهی در منزل شهید و حضور یادگاری در مراسم تشییع پیکر شهید در ایلام به ذکر خاطراتی از شهید و همچنین دیدار با رهبر معظم انقلاب پرداخت.
 
وی توکل به خدا، اخلاص، سخاوت علمی، تسلط به نفس و اعتقاد و ایمان به کار را از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی شهید رضایی‌نژاد ذکر کرد و گفت: تحریم‌ها علیه ایران مربوط به امروز نیست بلکه از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای کشور، تنها کار یک رژیم نیست، بلکه قدرت‌های استکباری متعددی پشت این مسئله قرار دارند.
 
همسر شهید رضایی‌نژاد در پایان ضمن اشاره به خاطره‌ای گفت: مصاحبه‌ای با خبرنگار کانادایی تنظیم شده بود و آن روز دخترم نیز همراه من بود، وقتی دخترم صحنه شهادت را نقاشی کرد، خبرنگار کاملا تحت تاثیر نقاشی‌های آرمیتا (دختر شهید) قرار گرفت و این باعث شد برخی از سؤالات خود را فراموش کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: حرف دل , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید